Tilaus & toimitus

Pyrimme tekemään tilaamisen ja toimituksen mahdollisimman helpoksi asiakkaillemme. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että sinulla on kysyttävää tai kohtaat muita ongelmia, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme. Alla kerromme, miten tilauksesi käsitellään ja toimitetaan.

1. Tilauksen tekeminen
Tilausprosessi gadgetpoint.fi-sivustolla on mahdollisimman yksinkertainen. Menet tuotesivulle ja lisäät haluamasi tuotteen ostoskoriin. Teet tämän klikkaamalla mustaa ”Lisää ostoskoriin” -painiketta.

Tässä yhteydessä on tärkeää tarkistaa, että olet valinnut oikeat vaihtoehdot. Jos tämä on kunnossa, paina ”Checkout”-painiketta. Syötä tietosivulla oikeat osoitetiedot ja varmista, että kaikki tiedot on syötetty oikein. Kun nämä tiedot on täytetty oikein, voit painaa ”Jatka toimitusta” -painiketta.

”Toimitus"-sivulla voit tarkistaa syötetyt osoitetiedot uudelleen. Lisäksi näet, että jokainen lähetys toimitetaan maksutta. Kiitokseksi asiakkaillemme katamme toimitus- ja toimituskulut tilauksista, joiden arvo on vähintään 30 €. Voit nyt jatkaa painamalla ”Siirry maksuun” -painiketta.

Maksuvaihtoehdoissa voit valita eri maksutapoja. Meillä gadgetpoint.fi:ssä kaikki maksutavat ovat SSL-salattuja; kanssamme voit aina olla varma turvallisesta maksuympäristöstä.

Kun olet valinnut oikean maksutavan, paina ”Suorita tilaus” -painiketta, jonka jälkeen sinut ohjataan valitsemasi maksutavan turvalliseen maksuympäristöön. Seuraa kyseisen sivun ohjeita saadaksesi tilauksesi valmiiksi. Jos sinulla on ongelmia tilausta tehdessäsi, ota meihin yhteyttä milloin tahansa.

Toimituskustannukset

Hoidamme toimituskulut kaikista vähintään 30 euron arvoisista tilauksista. Kaikki tuotteemme toimitetaan kotiisi ilman lisäkustannuksia. Tilauksen vähimmäismäärää ei myöskään vaadita.


2. Tilauksesi lähettäminen
Oletko löytänyt täydellisen lookin tai asusteen verkkosivuiltamme? Sitten haluat tietenkin nauttia siitä mahdollisimman pian! Siksi varmistamme, että tilauksesi käsitellään ja lähetetään mahdollisimman nopeasti.

Varmistaaksemme, että voimme veloittaa tuotteistamme oikeudenmukaiset hinnat, olemme päättäneet kerätä paketit irtotavarana, ja kun saavutamme vähimmäismäärän, lähetämme ne kaikki kerralla. Toivomme, että ymmärrät tämän ja haluat auttaa meitä luomaan paremman ja terveemmän maailman.

Huomaa: Kuten monet muutkin verkkokaupat, olemme erityisen kiireisiä, ja koronakriisin vuoksi saattaa esiintyä viivästyksiä. Ota tämä huomioon tilausta tehdessäsi. Teemme parhaamme toimittaaksemme tilauksesi mahdollisimman pian.

Alla on kaikkien pakettiemme keskimääräinen toimitusaika:

✔️ Tilauksen tekemisen jälkeen tarvitsemme 1-3 työpäivää tilauksesi käsittelyyn.

✔️ Kun tilauksesi on käsitelty, se lähetetään, ja tilauksesi toimittaminen kestää keskimäärin 5 - 14 työpäivää.

Jos olet tehnyt tilauksen meille, näet helposti, milloin pakettisi saapuu muutaman päivän kuluttua. Saat sähköpostitse seurantakoodin, jonka avulla voit seurata tilaustasi seurantakumppaniemme kautta. Katso Track & Trace -sivultamme, miten tämä toimii.

Jos haluat varmistaa, että tilauksesi lähetetään tänään, voit aina ottaa meihin yhteyttä puhelimitse. Palvelutiimimme on valmis auttamaan sinua ja tekemään oikean valinnan.

 

3. Tilauksesi toimittaminen
Kun tilauksesi on toimitettu, voit nauttia siitä! Tietenkin jotain voi aina mennä pieleen. Haluaisitko vaihtaa tai palauttaa? Tarkista sitten tämä sivu.

Viallinen tuote?

Kuinka ärsyttävää! Valitettavasti tuotteesi saattaa vahingoittua kuljetuksen aikana. Tämän vuoksi toimitamme aina ensimmäisellä kerralla uuden pakkauksen veloituksetta, emmekä valitettavasti voi palauttaa tuotetta. Saapuuko tuote viallisena toisella kerralla? Silloin hyvitämme koko ostohinnan.

Kadonnut paketti?

Jos paketti katoaa tai sitä ei toimiteta logistisesta syystä, lähetämme aina ensin uuden paketin, ennen kuin aloitamme hyvitys- ja palautuskäytäntömme.

Toimitus, kun et ole kotona tai postitoimistossa

Jos paketti toimitetaan kotiovelle tai jätetään postitoimistoon, kustannukset ovat gadgetpoint.fi:lle. Jos pakettia ei oteta vastaan tai sitä ei noudeta postitoimistosta, se palautuu automaattisesti toimittajalle, ja meillä on oikeus vähentää 100 % tilauksen arvosta takaisin saamastasi summasta.

Muissa kysymyksissä voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa apua@gadgetpoint.fi.